Архиви
- февруари 2012 (12)
- януари 2012 (65)
- декември 2011 (85)
- ноември 2011 (84)
- октомври 2011 (2)
- септември 2011 (3)
- август 2011 (3)
- юли 2011 (4)
- юни 2011 (2)
- май 2011 (3)
- април 2011 (3)
- март 2011 (13)
- февруари 2011 (2)
- януари 2011 (1)
- ноември 2010 (1)
- октомври 2010 (1)
- юли 2010 (1)
- февруари 2010 (1)
- януари 2010 (5)
- ноември 2009 (3)
- октомври 2009 (7)
- септември 2009 (3)
- август 2009 (15)
Рубриките на Лили
Лили също иска място за изява
и веднага даваме и това право.




Чувството за хумор изчезва на 52?
С течение на годините хората стават все по- нацупени, докато не навършат 52, когато напълно губят чувството си за хумор, твърдят учени от университета в Гламорган.
Според специалисти, с времето и мъжете, и жените започват да страдат от остър спад на чувството за хумор.
Освен това възрастните мъже са четири пъти по-сърдити от жените.
„Ние се смеем два пъти повече в нашите тинейджърски години“, казват учените.
Като по-млади можем да се смеем с глас по цял ден, но животът бързо става не толкова весел.
още по темата
Най-старата смешка в света е на близо 2 млн. години
0 коментара към статията 0 | Статията е разгледана 851 пъти851
25.11.2005
Проучванията сочат, че един тинейджър се смее средно само по шест пъти на ден.
Нещата стават още по-мрачни, когато достигнем уж безгрижните 20 години – тогава се смеем само четири пъти дневно.
На 30 се наблюдава значително увеличение на чувството за хумор – до пет пъти на ден.
Когато стигнат 50-годишна възраст, британците се смеят само по три пъти, а на 60 цифрата намалява до 2,5 пъти.
Проучването показва още, че все по-малко хора правят шеги.
Повечето британци са способни да измислят най-много две шеги дневно, а 600 от общо 2000 анкетирани не могат да си спомнят да са казвали шега през последната една година.
Но пък не е задължително сами да измисляме смешките или вицовете, на които да се посмеем от сърце, а и все пак чувството за хумор и желанието да се усмихнем сякаш е въпрос на личен избор.
източник: vesti.bg
Хитрости, които борят целулита
Целулитът не се премахва с нискокалорични диети и гладуване, твърдят последните проучвания в областта. Според проведени наскоро изследвания, истината е коренно различна – когато жената, опитваща се да се премахне целулита, се храни въз основа на диета, която ограничава калориите до минимум, или направо гладува, това води до натрупването на нови мазнини, ефектът от които е „портокалова кожа”.
В действителност, мастните наслоения и тяхното разпределение по тялото в най-голяма степен зависи от мускулната и съединителната тъкан и това колко „силни” са те, за да спомогнат за равномерното разпределение на мазнините. За да се поддържат „във форма” тези тъкани, е необходимо съответно количество белтъчини всеки ден. Гладните, прочистващите или отслабващите дни, по своята същност, правят връзката между разпадането на белтъчините и синтезата много по-слаба, което от своя страна е предпоставка за натрупване на мастни наслоявания.
Всяка една диета, почти без значение какъв е основният й принцип, е истински стрес за организма, който води до нов разпад на белтъчините. Иначе казано, когато сме в състояние на диета и пряко свързания с нея момент на стрес за организма, мускулните белтъчини се натрупват под формата на топка. Когато тялото изпитва недостиг по отношение на тях обаче, тези своеобразни топки започват да се разпространяват на различни места, водейки до появата на целулитни зони.
Така че – истината гласи, че ако не искаме целулит, не бива да гладуваме и не бива да излагаме организма си на стресови ситуации.
Все повече жени обичат бира. Макар често да се интерпретира като доста мъжко питие – бирата е любима на много от нас и зиме и лете.
Но истината е, че бирата е полезна. В големи количества ще спомогне за бирено коремче, но умерено – помага. Как? Ето как:
Бирата намалява риска от заболявания на сърцето и най-вече от коронарна болест на сърцето. Доказват го проучвания на немски лекари.
Бирата съдържа витамини! Изследване на датски учени сочи, че хората, които пият бира имат 30% по-високи нива на витамин B6 в кръвта от непиещите бира.
Друго проучване сочи, че умерената консумация на бира намалява риска от камъни в бъбреците с 40%.
Жените, които пият бира имат по-малко бръчки, т. е. остаряват по-бавно! Това е доказано от проучване в Харвард. А друго изследване сочи, че бирата помага и срещу проблеми с остеопорозата.
Учените казват, че бирата помага и срещу рака.
Знайте, че преди години мотото на бира Гинес е било „Гинес е добър за вас!“. Е, дами, бирата е добра и за нас!
Наздраве!
Независимостта на България е провъзгласена с Манифест на 22 септември (5 октомври нов стил) 1908 г. в църквата „Св. Четиридесет мъченици“ в старопрестолния град Търново. Независимото Българско царство е признато от Великите сили през пролетта на 1909 г. От Освобождението до независимостта на България, държавата е трибутарно княжество.
„
Манифест към българския народ
„По волята на незабвенния Цар Освободител, великият братски Руски народ, подпомогнат от добрите ни съседи, поданици на Негово Величество Румънския Крал, и от юначните Българи, на 19 февруарий 1878 година сломи робските вериги, що през векове оковаваха България, някога тъй велика и тъй славна. От тогава и до днес, цели тридесет години, Българският Народ, непоколебимо верен към паметта на народните дейци за своята свобода и въодушевяван от техните завети, неуморно работи за уреждането на хубавата си земя и създаде от нея под Мое ръководство и онова на о’ Бозе почившия Княз Александър, държава, достойна да бъде равноправен член в семейството на цивилизованите народи.
Винаги миролюбив, Моят Народ днес копнее за своя културен и икономически напредък; в това направление нищо не бива да спъва България; нищо не треба да пречи за преуспяването ѝ. Такова е желанието на Народа Ми, такава е неговата воля – да бъде според както той иска.
Българският народ и Държавният му глава не могат освен еднакво да мислят и едно да желаят. Фактически независима, държавата Ми се спъва в своя нормален и спокоен развой от едни узи, с формалното разкъсване на които ще се отстрани и настаналото охлаждение между България и Турция.
Аз и Народът Ми искрено се радваме на политическото възраждане на Турция. Тя и България – свободни и напълно независими една от друга, ще имат всички условия да създадат и уякчат приятелските си връзки и да се предадат на мирно вътрешно развитие.
Въодушевен от това свето дело и за да отговоря на държавните нужди и народното желание, с благословението на Всевишния прогласявам съединената на 6 септемврий 1885 година България за независимо Българско Царство и заедно с народа си дълбоко вярвам, че този Ми акт ще намери одобрението на Великите Сили и съчувствието на целия просветен свят.
Да живее свободна и независима България!
Да живее Българският Народ!
Издаден в древната столица Велико Търново на 22 септември 1908 год., двадесет и втората година от Моето царуване [Фердинанд] Министър Председател и Министър на Обществените Сгради, Пътищата и Съобщенията: [Ал. Малинов] Министър на Външните Работи и на Изповеданията: [Ст. Паприков] Министър на Вътрешните Работи: [М. Такев] Министър на Народното Просвещение: [Н. Мушанов] Министър на Финансите: [Ив. Салабашев] Министър на Правосъдието:[Т. Кръстев] Министър на Войната: [генерал Д. Николаев] Министър на Търговията и Земледелието: [А. Ляпчев]
Честит празник на всички българи!
Двете основни клавиатурни подредби на български са тези по българския държавен стандарт БДС 7587 и фонетичната клавиатурна подредба (или фонетичната клавиатура). БДС няма нищо общо със стандартната латинска клавиатурна подредба (буквите са подредени според честотата на употребата им в българския език), докато кирилските клавиши на фонетичната клавиатурна подредба отговарят на техните латински еквиваленти. Например, под БДС буквата „О“ отговаря на буквата „F“ на латинската клавиатура, докато под фонетичната клавиатура съответната буква е „Ф“. Клавишите на повечето клавиатури, продавани в България, съдържат както подредбата QWERTY за латинските букви и съответните знаци, така и клавиатурата по БДС 7578. Някои знаци от QWERTY липсват при набора от знаци на БДС 7578, като например популяризираният от e-mail адресите „@“ (at, наричан още „кльомба“ или „маймунско а“), знакът за долар „$“ и знакът „^“. Обратното пък се отнася например за знака „№“ („номер“)и „§“ („параграф“). Интересен факт е, че при БДС подредбата липсват приетите за стандартни български кавички („“).
В по-новите версии на Windows има включена поне една от тези две български клавиатури. Многобройни безплатни продукти
ей вчера толкова много спорихте
Мда, ама аз съм права!